15 de setembre del 2013

GUANYADORS PREMI NÚVOL DE CONTES 2013

Aquest matí, en el marc de la Setmana del Llibre en Català, s'han donat els premis als guanyadors del concurs. El jurat el formaven la Mariona Sanfeliu, la Griselda Oliver, Neus Nogué, Màrius Serra, Jordi Puntí, Enric Gomà i Matthew Tree.

Felicitats als guanyadors!

Us deixo l'enllaç per si els voleu llegir:
1r.- La guspira, de Ricard Biel
2n.- L’any de la fava, de Ferran Cerdans
3r.- Paios durs, de Jordi Benavente
4t.- Uganda, de  Joan Rusiñol

La meva selecció personal, però, era aquesta (i per aquest ordre):
Uganda, de  Joan Rusiñol
Paios durs, de Jordi Benavente
Vermell amargant, d’Anna Tomàs Mayolas

Així doncs, capítol tancat! Fins l'any que ve!

1 comentari:

  1. Roger, ahir vaig entrar al teu blog per casualitat; no el coneixia i vaig llegir el teu comentari. Em vas fer un regal de Nadal quan vaig veure que el meu relat: "Us puc assegurar que no fa mal" era el que més t'havia agradat. Cordialment
    Ramon Jané

    ResponElimina