15 de desembre del 2011

BLANC

A vegades un petit gest fruit d'un atzar, d'una coincidència, o del tot premeditat, et canvia la percepció de les coses. M'aturo un moment. Sento la necessitat de reflexionar una estoneta.
Avui és així que observo el món: el veig blanc, potser per la llum, potser pel fred, potser pels meus ulls cansats d'una pantalla, potser pel contrast dels records de la nit...
Siguin quins siguin els motius, és ben bé així com veig el món.
Blanc.
Com si hi hagués hagut una gran i intensa nevada.
Em pregunto de quin color deuen veure ara mateix el món els qui m'envolten.
I és que a mi em passa que si rellegeixo aquest meu món, canviant el punt de vista, ja el veig diferent.
Del tot. Amb molts més contrastos.
I és que a vegades, com deia a l'inici, un petit gest, com pot ser passar de nou per damunt de les coses, o del mateix text, tot ho canvia i et fa veure allò que, abans, no havies vist..

2 comentaris:

  1. Aquest missatge conté un enigma!! Ja l'heu desxifrat??

    ResponElimina
  2. siiiii! ara l'he trobat!! al passar de nou....genial!

    ResponElimina