29 de desembre del 2011

QUAN DE SOBTE VEUS LA TEVA VIDA EN UN INSTANT

Vaig a l'àtic sí senyora sóc el fill del pis de dalt i és normal que no m'hagi reconegut no vinc gaire i hi ha tants veïns nous a l'escala i fa tant de temps és clar que passa i que per molts anys ho puguem veure i sí efectivament jo era el ros i ara ja blanquejo i dels cinc el del mig i segueixo sent del mateix equip de futbol que en altres coses he canviat però en aquesta no i que ja pot ben dir-ho que tots canviem i uns que van cap amunt i nosaltres cap avall i a més els fills ens empenyen sí senyora que aquesta és meva dos en tinc dos un nen i una nena i aquesta és la gran tenim la parelleta vam fer la feina ben feta i ha sortit a sa mare diuen i és ben cert que el temps sí que està canviant renoi que aquest hivern ha vingut tard amb tot això del clima i d'aquests canvis i ara ens abriguem que al matí fa fred i al migdia fa calor i després tots ben constipats i ara diuen que hi ha una passa i a l'estiu passa al revés amb els aires condicionats i molt content de saludar-la de part seva gràcies passi-ho bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada